Els premis Aprenentatge i Servei reconeixen 12 projectes en la seva tercera edició

La Fundació Princesa de Girona col·labora en aquesta iniciativa organitzada per la Xarxa Espanyola d’Aprenentatge-Servei, la fundació Educo i l’editorial Edebé. Els guardons distingeixen els centres educatius i les entitats socials que integren l'aprenentatge dels estudiants amb accions solidàries.

13/12/2017

Dotze projectes han estat guardonats en la tercera edició dels Premis Aprenentatge-Servei organitzats per la Xarxa Espanyola d’Aprenentatge-Servei, la fundació Educo i l’editorial Edebé amb el suport de diferents empreses, entitats socials i institucions com la Fundació Princesa de Girona, l’Obra Social “La Caixa”, DKV Seguros, CENEAM, Fundació Princesa de Girona, ACIDH, Fundación Anabella, Mullor S.A, Abacus i l’Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat. Els guardons busquen reconèixer la tasca dels centres educatius i entitats socials que integren l’aprenentatge dels estudiants amb accions solidàries destinades a millorar la qualitat de vida de la comunitat.

En aquesta edició, s’han escollit 12 projectes guanyadors i 20 finalistes d’entre els més de 244 projectes rebuts, un 40% més que en l’última edició. A més, s’ha guardonat amb el premi FPdGi a la innovació i a la singularitat a vuit dels projectes finalistes.

Pots consultar els projectes guanyadors aquí.

GALERIA FOTOGRÀFICA