El 14 de novembre arranca una formació per a docents a la seu de la FPdGi a Girona

Més de 50 mestres i professors de les comarques de Girona participaran en aquesta formació que aquest curs també se celebra a Santander, Badajoz, Cadis i Pamplona amb més de 250 inscrits

13/11/2018

Girona, 13 de novembre de 2018.- La formació per a docents «Com s’educa el talent emprenedor» que impulsa la Fundació Princesa de Girona a través del seu programa «Educar el talent emprenedor» arrancarà el 14 de novembre a Girona. En total se celebraran tres sessions presencials de vuit hores cadascuna (14 i 15 de novembre i 13 de desembre de 9.30 a 14 hores i de 15 a 18.30 hores) que tindran lloc a la seu de la FPdGi (c. Juli Garreta, 1, 1r E de Girona). Més de cinquanta docents de les comarques de Girona s’han inscrit en aquesta proposta formativa que promou l’entrenament de la competència emprenedora a l’aula a través de la metodologia de l’Aprenentatge basat en Projectes (ABP).

El curs «Com s’educa el talent emprenedor» és itinerant i se celebra cada any en ciutats diferents. L'objectiu d'aquesta formació és oferir als docents noves eines per fomentar l'aprenentatge actiu i significatiu a l'aula a través de l'ús de diferents metodologies innovadores com la realització de projectes, l'ús de rutines de pensament i el design thinking, entre d'altres. Més de 250 docents s’han inscrit en les diferents formacions que aquest curs organitza la Fundació Princesa de Girona a través del seu programa «Educar el talent emprenedor» a les ciutats de Santander, Badajoz, Cadis, Girona i Pamplona.

Molt més que teoria
El curs «Com educar el talent emprenedor» va molt més enllà de la teoria. Un cop finalitzi la formació presencial, els participants tindran l'oportunitat de posar en pràctica els coneixements adquirits impulsant projectes emprenedors als centres educatius. I ho faran amb l'ajuda de l'equip d'experts que participa en aquest projecte i que els visitarà al seu centre educatiu per ajudar-los a implantar el seu projecte emprenedor. La Fundació Princesa de Girona compta amb el partner científic Fundació Trilema.

A qui es dirigeix
El programa s'adreça a mestres i professors d'educació infantil, primària, secundària, formació professional i batxillerat, i líders de projectes que puguin transmetre i encapçalar projectes d'emprenedoria als seus centres educatius.

Sobre la FPdGi
La FPdGi és una fundació privada que aspira a ser un referent estatal en el desenvolupament professional i personal dels joves, posant especial interès en la detecció de joves amb talent que siguin referents contemporanis per a altres joves (Premis FPdGi), el llançament de programes per a la millora de l'ocupabilitat (programa «Rescatadors de talent») i la innovació educativa en la formació de formadors (programa «Educar el talent emprenedor»). A punt de celebrar el seu desè aniversari, la FPdGi vol seguir treballant per ajudar els joves en tots aquells aspectes crítics per al seu futur.

Sílvia Bonet, Departament de Comunicació
sbonet@fpdgi.org / 689 351 612